התנהלות מול משרד הפנים הפורטוגלי

גילוי נאות 1: שוחחתי עם עו"ד איתי מור פעם אחת ויחידה לפני כשבועיים. בחור נחמד, אך אין לנו שום קשרים עסקיים או אישיים. אולי נעשה קפה מתישהו בעתיד.

גילוי נאות 2: אני עוסק בתחום האזרחויות בפורטוגל.

הפוסט הבא שלי היה מתוכנן להיות בנושא קטינים ובני זוג, אבל אז באה הכתבה של איתי היום ב'מעריב' (והשורה התחתונה – קצה נפשה של הקונסרבטוריה בהתנהלות החפיפניקית של הישראלים ולכל פעולה מולם יש השלכות שמשפיעות על כל המבקשים להתאזרח באופן רוחבי), הכניסה את כולם לפאניקה ושלחה אותי לכתוב עוד פוסט חופר עבור כולנו בדיוק בנושא הזה.
לצערי ולצערכם (אפשר לומר לצערינו) הכתבה והכתוב בה די מדוייקים.
לאחרונה הקונסרבטוריה אכן מבקשת להשלים מסמכים חסרים או שגויים תוך 20 ימי עבודה. 
במידה ולא הספקתם ולא ביקשתם הארכה בכתב ובצורה מנומקת היטב, הבקשה אכן תסבול מעיכוב משמעותי של מספר חודשים, ובמידה ויעברו 6 חודשים ללא מענה…הבקשה תועבר לארכיון(!) 
הסיבה ל"הקשחה" הזו היא חד משמעית וללא ספק (כאמור) ההתנהלות הלא מקצועית של מבקשי האזרחות מישראל וההתנהלות המנדנת והמכבידה מולה, בדיוק כמו שנאמר בכתבה וכפי שטענתי בפוסט הקודם. הבקשות האלו בפירוש גובות מחיר מהקונסרבטוריה, ועכשיו היא מגלגלת את זה ישירות על המבקשים. 
שורה תחתונה *שלי* 
חוזר ואומר- כל מי ששולח אתכם למלא טופס בקשה ב20$ בפייבר, או מעודד אתכם להתקשר ולשלוח מיילים כל יומיים לקונסרבטוריה- מתנהג בחוסר אחריות כלפיכם וכלפי המערכת כולה.
פוסט הבא אופטימי לגבי בני זוג וצאצאים. מבטיח. ?
אבישי

 

קישור לכתבה המדוברת